Επιτρεψτε μου μια θεση αναμεσα σας…

     Ενα ανοιξιατικο κι ηλιολουστο απογευμα λοιπον τολμω και γω να κανω το πρωτο βημα,να δημιουργησω μια σελιδα, οπως τοσες αλλες εδω
στο χωρο των space.
 Αρχικά (δεν ντρέπομαι να το πω)//ορμώμενος απο την ανάγκη μου να διαβάζω μια σελίδα-αδυναμία μου (ονόματα δεν λεμεΟ Γελαστούλης κλείνει το μάτι)
Μετα απο παρα πολυ καιρο περιπλανησης αναμεσα σε σελιδες,καταπληκτικες καταθεσεις συναισθημάτων, εκμυστηρεύσεων,προβληματισμών, καταχωρησεις ενημερώσεις,ειδησεων…σχολιασμους και χαιρετισμους ανθρώπινης επικοινωνίας,-ψαχνοντας,παιδευομενος ποτε απο εδω και ποτε απο εκει -ψιλοκαταφερα να οργανωσω καπως τα πραγματα…
Δεν ξερω αν θα βρειτε κατι ενδιαφερον εδω.Ομολογω εξ`αρχής πάντως οτι δεν εχω προθεση να εκθεσω το συγγραφικο μου ταλεντο,ουτε ισχυριζομαι πως διαθετω αλλωστε.

Ξέρω πως  είναι το ελάχιστο μπροστά στις αρτιες δικές σας.Ελπιζω  όμως στο μελλον να βελτιωσω αυτο το χωρο ακομα πιο πολυ…
 
Ελπιζω σε μια δική μου πινελια πάνωσε τούτο τον πολύχρωμο καμβά της  ανθρώπινης επικοινωνίας.
Ενα  δικό μου μαγικό ταξίδι… σκέψεων, συναισθημάτων, ήχων…
  Καλως σας βρίσκω!

6 responses to “Επιτρεψτε μου μια θεση αναμεσα σας…

  • Υπήρξα

    Το σκέφτηκες καλά?Εχεις ακόμη χρόνο για υπαναχώρηση;P

  • demima

    Ωραίος χώρος για αρχή…

  • iannis

    Σε καλοσωριζω και γω συναδελφε Geo στο χωριο μας.Πριν σε προσθεσω στους φιλους μου…σου γραφω σχολιο…Καλη αρχη λοιπον…και οτι χρειαστεις…παντα στην διαθεση σου!!!!Καθε ξεκινημα δυσκολο!!

  • antony

    Όταν πρόκειται να βαδίσεις ένα εκατομύριο μέτρα,το πιό σημαντικό είναι το πρώτο βήμα που κάνεις στην αρχή. Καλώς όρισες στο χώρο. Στην φαρέτρα σου να έχεις το χαμόγελο,την καλή διάθεση ,την υπομονή, την όραση την ακοή και την καλή γραφή. Καλώς όρισεs Geo.

  • dREAMs

    χμμμμ μαγικα ταξιδια ακουω και να ξερεις εγω σ"αυτα ποτε δε λεω οχι.Καλως ορισες λοιπον στο χωρο και οποτε ειναι για ταξιδακι εγω ειμαι εδω!!!!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    με βρηκες…σε βρηκα…πρωτη φορα μπαινω (μπορεσα να μπω) στον χωρο σου….καλως βρεθηκαμε λοιπον…..

Σχολιάστε

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

yannidakis press

το yannidakis live στα καλύτερά του έφτασε ως το wordpress

**Lydia`s moments**

Ο δρόμος των χεριών

Steam Rock Fever's Blog

Cause hope lives inside alive hearts!