Διαπροσωπικες Σχεσεις «Ιντερνετικου» Τυπου…

Καλησπέρα φίλοι…
     Συμπλήρωσα σχεδον την πρωτη μου εβδομαδα,ως παρουσια -αφου σαν επισκεπτης εχω ηδη κλεισει αρκετα μεγαλο διαστημα-προσπαθωντας
να οργανωσω καπως το χωρο μου και να που σήμερα έχω τη χαρα να εχω ηδη αποκτησει καποιους φιλους.
Οφειλω να ομολογησω οτι καποια ατομα -και τους ευχαριστω πολυ γι’αυτο-ειχαν ολη την καλη διαθεση να με καλωσορισουν και να με διαφωτισουν καπως για το διαδικτυακο,ωραιο"χωριουδακι"
 Σε αυτόν τον μακρύ χρόνο της απλής παρατήρησης,ήταν αναποφευκτη η διαδικασια να κανω σκεψεις για το συγκεκριμενο χωρο.
 
   Ο κόσμος του διαδυκτίου είναι απέραντος.
Φιλοι αυτοματα, βαφτιζονται ολοι αυτοι που αποδεχονται μια προσκληση σου.Σε καλημερίζουν,σε επισκέπτονται διαβάζοντας σε,συμπληρώνοντάς σε με την δική τους άποψη.
Αγνωστοι παντελως ενδεχομενως.Ατομα που προσεγγιζοντας τα, ισως σε αγγιξουν πολυ περισσοτερο στην συνέχεια.
"Φιλοι"..τυπικα ή και οχι.
(Αλλωστε εχω διαπιστωσει πως πολλοι δεν εχουν απλα περιοριστει στη διαδικτυακη και μονο "φιλια".
 -και χαιρομαι ιδιαιτερα- γιατι δε θεωρω σε καμια περιπτωση πως το διαδικτυο μπορει να υποκαταστησει ή ακομη χειροτερα να αντικαταστησει την
αυθεντικη ανθρωπινη επαφη.)
Η πρωτη εντυπωση και προσεγγιση μπορεί να αποτελέσει το πρώτο βήμα για μια επικοινωνία στον πραγματικό μας κόσμο.
    Ναι το διαδικτυο είναι ενα μεσο επαφης και επικοινωνιας.Ενα εργαλειο…Να παραθετουμε αποψεις,
Να μοιραζομαστε σκεψεις,ιδέες…να συμφωνουμε αλλα και να διαφωνουμε…
Οχι ομως και να πλασουμε ενα κοσμο καθαρα εικονικο και να εγκλωβιστουμε εδω μεσα…
Για μένα είναι ίσως το μόνο μέσον οπου ο άνθρωπος μπορεί να είναι ο πραγματικός του εαυτός βγάζοντας ό,τι καλύτερο έχει.
Πισω απο καθε οθονη,απο καθε κειμενο κρυβεται ενας ανθρωπινος νους και μια ψυχή.
Αυτον ισως θα’πρεπε να πλησιάσουμε και να κατανοησουμε,συμφωνοντας ή διαφωνοντας μαζί του δεν έχει σημασία.
   Αναρωτιεμαι αν προσθεσω και γω στο χωρο μου εκατονταδες φιλους,οπως εχω δει σε αλλους χωρους αυτα τα χρονια που επισκεπτομαι τις σελιδες των space,τελικα θα εχω επαφη με ολους αυτους?
Αραγε ποσο καιρο θα διατηρω επαφη με ολους?
Και κεινοι ποσο συχνα θα με επισκεπτονται τελικα?
Θα ειναι τελικα "φιλοι"?
Και επειτα εγω πως θα πρεπει να συμπεριφερομαι απεναντι τους?
Σαν "φιλοι" μου θα πρεπει να τους υπερασπιζομαι..να κανω ομαδουλα μαζι τους?Κι αν καποιος τους επιτεθει οφειλω να τους
υπερασπιστω και να κηρυξω "πολεμο" σε καποιον?Και μάλιστα δημοσια?
Μετά? θα πρέπει να κλείσω τις θύρες εισόδου σ`εκείνους που ο τάδε φίλος μου, μου υπέδειξε για εχθρό του?
Δε σας κρυβω, πως εχω παρατηρησει αρκετα τετοια περιστατικα αντιπαραθεσεων.Κατα την ταπεινη μου γνωμη για υπολειπόμενους ουσίας λόγους.
Καποιες ομαδες "ορκισμενων εκδικητων" εναντιον καποιων που -θεωρητικα κατ’εμε σπιλωσαν- τη φημη καποιου.
Ποιός μπορεί να είναι σίγουρος εδω μέσα για την αλήθεια του άλλου?
Κι αν εγω ο ιδιος πριν απαξιώσω τον εχθρό του φίλου μου,δεν έχω κανει εστω μια συζήτηση πριν μαζί του-έτσι ρε αδερφέ  για να έχω και την άλλη οψη του μαχαιριού-
με ποιό κριτήριο δικαιοσύνης τον βαφτίζω και δικό μου εχθρό?
Σε τί εξυπηρετεί μια σελίδα που ανοίγεται στο διαδύκτιο(παγκόσμια θύρα επικοινωνίας) και μένει επιλεκτικά για κάποιους κλειστή?
Θα πρεπει να ενταχθεις σε μια τετοια ομαδα για να επιβιωσεις και εδω μεσα?
    Δεν εχω σκοπο να γινω επικριτικος με καποιους,ουτε περηφανευομαι για καμια ανωτεροτητα μου.
Ισως σε τετοιο ολισθημα να υποπέσω  και γω και.. τότε να μου το θυμησετε.
Σκεψεις απλα παραθετω,προβληματισμους.
Ευελπιστωντας στους χωρους αυτους να επικοινωνησω με αξιολογα ατομα,να δανειστω απο το λογο τους και τις σκεψεις τους,τις γνώσεις τους και την παρείστικη διάθεση τους.
Με ελπίδα να δημιουργηθουν πραγματικες και αληθινες φιλιες με αλληλοσεβασμο και εκτιμηση στην προσωπικοτητατου αλλου.
Περα απο τα στενα ορια του επικοινωνιακου μεσου
Προβληματισμοι διαφοροι,για αλλους γενικολογοι.. σκεψεις λεω ξανα.
   Γιατι πιστεύω- και πραγματικα ευχομαι να κανω λάθος- οτι,με την λογική του χαφιεδισμού,των κεκλεισμένων των θυρών prive κατινιας,της κλίκας
(ολα οσα χωλαίνουν τις σχέσεις μας εκει έξω),κινδυνεύει η πραγματικη αξια και λειτουργικη ιδιοτητα ετούτου του μέσου.
Σε καμια περιπτωση δε θα μου αρεσε η εικονα να επικοινωνώ με τους ΄φιλους΄’μου ακόμα και τους εικονικούς,σε ένα εδαφος φτηνων
και ανουσιων αντιπαλοτητων…
Επικοινωνια ειναι αλλωστε…Επικοινωνουμε μεσα εδω,δε ζουμε…
   Πείτε μου την γνώμη σας αν θέλετε…
 
 

10 responses to “Διαπροσωπικες Σχεσεις «Ιντερνετικου» Τυπου…

  • antony

    Σκέψεις απλές και λογικές. Geo καλώς όρισες στον χώρο .

  • 300

    ΑΠΟ ΤΟΥΣ 1000..ΟΙ 40 ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ..ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΣΕΝΑ!!!!!…..ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..

  • .

    Πολυ σωστοι προβληματισμοι Γιωργο μου,που τους εχουμε ολοι οσοι ξεκιναμε.Εγω θα σου ελεγα απλα να εισαι ο εαυτος σου!Υπαρχουν ολων των ειδων ανθρωπων εδω μεσα.Απλα επιλεγεις η το κανεις στη συνεχεια.Δεν ειναι δυνατον να ταιριαξουμε με ολους..Αυτο δεν γινετε και στη πραγματικη ζωη;Σε καλωσοριζω λοιπον και γω με τη σειρα μου,και ευχομαι να περασεις ομορφα εδω μεσα.Να ειναι το λιμανακι της ξεκουρασης σου.καλη συνεχεια..και κκαλο βραδυ!

  • demima

    κάπου δυο χρόνια εδώ μέσα…τελευταία δεν παρακολουθώ πολλά…η σελίδα μου ανοιχτή για άτομα που επιλέγω…οι αντιπαλότητες δεν μου αρέσουν… Επικοινωνία είναι η λέξη -κλειδί… με ευπρέπεια , ευγένεια, διακριτικότητα..κατά καιρούς τα όρια εδώ μέσα χάθηκαν… νομίζω ότι είσαι υποψιασμένος..ξέρεις τι να κάνεις ..και πώς να κινηθείς…καλό βράδυ..

  • geo

    Συμφωνω Ντορα οτι με ολους δεν ταιριαζουμε και σχεδον με κανενα απολυτα..γι\’αυτο και επικοινωνουμε με ολους τους αλλους,γιατι εχουμε κατι διαφορετικο να πουμε…κατι να συμπληρωσουμε ισως στο συνομιλητη μας. Demina σε σωστη βαση μιλας…κι αν παρεκτραπουμε καμια φορα δεν πειραζει,ολοι ξεφευγουμε καμια φορα,αρκει να βρισκουμε δυναμη και θαρρος να επανελθουμε με ευπρεπεια και ευγενεια οπως πολυ σωστα αναφερεις.Υποψιασμενος ναι,ταυτοχρονα αληθινος…αυτη την ειλικρινεια θεωρω βαση,αρχη και τελος της επικοινωνιας…

  • iannis

    Καλησπερα και απο μενα Geo…Πολυ σωστοι οι προβληματισμοι σου…Για μενα ο ιντερνετικος χωρος ειναι μια μικρογραφια του εξω κοσμου…Ο καθενας πισω απο την ανωνυμια του εμφανιζεται οπως θα επιθυμουσε να ειναι Εξαρταται λοιπον για ποιο λογο μπηκε εδω μεσα…Τι ψαχνει….Φορα λοιπον την μασκα του..και πορευεται!!!Φαινεσαι να εχεις ψιλοκαταλαβει σε γενικες γραμμες τι συμβαινει στο κυβερνοχωριο μας…Οπως και εξω στον κοσμο,υπαρχουν και οι κλικες οπως εγραψες,,και οι ιντριγκες..αντιπαλωτιτες..κατινιες..χαφιεδισμος..και οτι αλλο ζηταει η ψυχουλα σου!!Στο χερι σου ειναι να αποφευγεις τις κακοτοπιες…ο καθε σοβαρος ανθρωπος αυτο προσπαθει να κανει!!Σου ευχομαι..καλη διαμονη..και καλη συνεχεια….Καλο βραδυ φιλε μου!!!!

  • Υπήρξα

    Είναι γεγονός.. τούτος ο τρόπος επικοινωνίας έχει κι αυτός εξελιχθεί,όπως και η έξω κοινωνία. Έκ των πραγμάτων ειναι απρόσωπο και ψυχρό.Κι οτι ζεί εδω μέσα ειναι εύκολο να γίνει ακόμη πιο ψεύτικο, πιο ονειρικό. Πάντα όμως χαρακτηρίζει απόλυτα τις ανάγκες του καθενός. Σε έναν κόσμο γεμάτο συναισθηματική καταπίεση, προβλήματα, δεσμεύσεις και καθημερινές απογοητεύσεις,ίσως ο άνθρωπος δεν άντεχει κάτι τόσο σοβαρό οσο μια μοναδική ευκαρία να βγάλει τον θεό απο μέσα του χωρίς να φοβάταιπως θα γίνει βορά μιας σκληρης πραγματικότητας οπου επιζουν τα θηρίαΈτσι, οι επαφές που επιζητεί έχουν τα γνωρίσματα του τρόπου ζωής που του λείπει· Απρόσωπες,χαλαρές, ανεύθυνες. Σε μέρος όπου «ο άλλος» δεν θα μπορεί να τον κρίνει αρνητικά επειδή δεν έγινε αυτό που ονειρευόταν ή για την μη \’ομορφη"εικόνα του η για κάποια αναπηρία.. η..η..βρίσκει ενα κόσμο οπου ολοι μοιάζουν ιδιοι!Επειδή συνεχώς συμβιβάζεται,απο εδώ ζητά κάτι χαλαρό, «ανέμελο», κάτι που θα νιώθει ότι δεν τον δεσμεύει.Το γεγονός ότι το μέσο είναι απρόσωπο διευκολύνει και δημιουργεί προβλήματα την ίδια στιγμή.Απ’ τη μια, βοηθά τους ανθρώπους να απελευθερωθούν ευκολότερα, να ανοιχτούν πιο άνετα, να μοιραστούν εμπειρίες, βιώματα, προβληματισμούς, φαντασιώσεις,ακόμη και ερωτικές σχέσεις. Απ’ την άλλη,επιτρέπει στους χρήστες να παραμένουν ανώνυμοι,και μέσα απο την σιγουριά της ανωνυμίας να βγάζουν οτι χειρότερο κρύβουν απο την κατασυνθήκην ευπρεπή τους πραγματικότητα. Μην απορείς και μην προβληματίζεσαι. Μια μικρογραφία της κοινωνίας ειναι και τουτο το "χωριουδάκι" Εγω που σε ξέρω χρόνια ξέρω πως οι αντιστάσεις και τα \’οπλα σου είναι ακαταμάχητα σε οποιονδήποτε "πόλεμο".Εξ άλλου το είπες και μονος σου.Ολοι πέφτουμε κάποια στιγμή,μα κάποτε…

  • PENNY

    καλησπερα!θα συμφωνησω μαζι σου σε γενικες γραμμες…..προσωπικα ο χωρος μου ειναι παντα ανοιχτος για να μπορουν ολοι να εχουν προσβαση…ειτε γνωστοι ειτε αγνωστοι…..αλλωστε αυτος ειναι ο στοχος νομιζω να μοιραστεις σκεψεις συναισθηματα με αλλους ανθρωπους….ειναι ενας τροπος επικοινωνιας που ομως οπως λες κι εσυ δεν θα πρεπει να μας εγκλωβισει…..η ζωη ειναι εξω και μας περιμενει να την ζησουμε! νομζω οτι πρεπει να υπαρχει ενα μετρο σε ολα!και οπως λεει και ο φιλος μου ο γιατρος ο ιντερνετικος χωρος ειναι μια μικρογραφια του εξω κοσμου και ειναι φυσιολογικο να υπαρχουν και αντιπαραθεσεις…..καλο ξημερωμα!!

  • Aeolos

    Φίλε Γιώργο, αυτονόητοι και λογικοί οι προβληματισμοί σου.Πάντως, δες τα πράγματα απλά : ό,τι σου κάνει το κρατάς, τα υπόλοιπα τα αφήνεις.Καλώς ήρθες στη γειτονιά των Spaces και δη, στην Αιολική Γη…🙂

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    εδω μεσα γνωρισα ΚΑΙ ωραιους ανθρωπους….τους γνωρισα και πιο εξω…..και εξακολουθουν να ειναι ωραιοι……"Απλα στα "δυσκολα"….κρατας οσους… σου ταιριαζουν

Σχολιάστε

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

yannidakis press

το yannidakis live στα καλύτερά του έφτασε ως το wordpress

**Lydia`s moments**

Ο δρόμος των χεριών

Steam Rock Fever's Blog

Cause hope lives inside alive hearts!

