Για Σενα…

 
 
               Για Σενα…
 
     Ασε με να γινω ο ηρωας σου…

Θα χορευες αν σου ζητουσα να χορεψεις?
Θα ετρεχες και ποτε να μην κοιταξεις πισω?
Θα εκλαιγες αν με εβλεπες να κλαιω?
Θα εσωζες την ψυχη μου αποψε?
Θα ετρεμες αν αγγιζα τα χειλη σου?
Θα γελαγες…ώ πες μου αυτα…
Θα πεθαινες γι’αυτον που αγαπας?
Θα με κρατουσες αγκαλια αυτη τη νυχτα?
Μπορω να γινω ο ηρωας σου ματια μου…
Να διωξω τον πονο σου μακρια με ενα φιλι
Να μεινω διπλα σου για παντα
Μπορεις να παρεις την ανασα μου μακρια…
Θα ορκιζοσουν οτι θα ησουν δικη μου για παντα?
Θα ελεγες ψεμματα,θα ετρεχες να κρυφτεις?
Ειναι οι σκεψεις μου τοσο βαθιες?
Εχω χασει το μυαλο μου?
Δε με νοιαζει..εισαι αποψε εδω.
Θελω μονο να σε κρατησω
Ειναι οι σκεψεις μου πολυ βαθιες?
Εχω χασει το μυαλο μου?
Λοιπον,δε με νοιαζει.εισαι αποψε  εδω.
Μπορεις να παρεις μακρια την αναπνοη μου…
 Μπορω να γινω ο ηρωας σου.

Δεν ξερω αν μπορω οσα θελω…

13 responses to “Για Σενα…

  • 300

    ΕΜΠΑΙΝΕ ΔΥΝΑΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!……………..ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..(καλοοο)

  • sugar

    δεν εχω να προσθεσω η να αφαιρεσω ….απλα ταξιδευω με τον ηχο και τα λογια…τι πιο ομορφο…? λοιπον δεν με νοιαζει γιατι εισαι αποψε εδω…!!!Υπεροχο…!!!καλησπερα …:))

  • Υπήρξα

    Αν ήταν για μενα..Θα έλεγα ναι ,τουλάχιστον σε εναν χοροΓια τα υπόλοιπα…είναι οι σκέψεις μου πολύ ρηχές? δεν ξερω αν μπορω οσα θέλω…

  • demima

    ~μπορώ να γίνω ο ήρωας σου ( αλλά )δεν ξέρω αν μπορώ όσα θέλω..~ (ανθρώπινος ο επίλογος..)

  • geo

    demima δυστυχως δεν εξαρταται παντα μονο απο τον ηρωα.χρειαζεται ταυτοχρονα μια ηρωιδα…και το μπορω του ενος εξαρταται και απο το μπορω της αλλης…κι αν εγω θελω και μπορω,εκεινη αν δε χρειαζεται τα θελω μου ή δεν μπορει,τοτε δεν μπορω να κανω και να εχω οσα θελω… * υποθεσεις θα κανουμε τωρα; μου χαριζετε αυτο το χορο my purple lady ;και μη φοβασαι ,οι σκεψεις δεν κινδυνευουν να πνιγουν…

  • Αλέξανδρος

    καλησπέρα … όμορφο

  • demima

    ναι, είναι αυτονόητο…. η βούληση του ενός δεν είναι ποτέ αρκετή…

  • ποκαχόντας

    μπορεις να γινεις ο ηρωας μου;;;;;οσα θελω τα μπορω…..εσυ μπορεις οσα θελω εγω;;;πολυ ομορφο…να εισαι καλα..

  • .

    Αφού είσαι απόψε εδώ μην σε νοιάζει τίποτα παραπάνω…Αφέσου σε όσα μπορείς και όσα θέλεις….και μάθε αν τελικά μπορείς όσα θέλεις…Απόψε που είσαι εδώ γιατί… ίσως αύριο να\’ναι αργά…Την Κ.αλησπέρα μου!

  • iannis

    Την καλησπερα Μου geo…Πολυ ομορφο!!!!

  • Υπήρξα

    Σε μένα μιλάτε κύριε?Mμμ.οκ αυτος ο χορός είναι δικός σας.Για τα υπόλοιπα θέλω τον Χούλιο. Ο Ενρίκε δε μ`αρέσει.

  • yannidakis

    Χριστός Ανέστη!εξυπνη ιδεα της μεταφρασης και πραγματικα επελεξες ενα απο τα πιο αισθησιακα τραγουδια των τελευταιων ετων!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    ομορφο τραγουδι….ακομα πιο ομορφη η ερμηνεια….

Σχολιάστε

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

yannidakis press

το yannidakis live στα καλύτερά του έφτασε ως το wordpress

**Lydia`s moments**

Ο δρόμος των χεριών

Steam Rock Fever's Blog

Cause hope lives inside alive hearts!

