Αιωνια Πολη…Πιζα…Σιενα…Φλωρεντια…

   Ολοι οι δρομοι οδηγουν στη Ρωμη…
    Ετσι δε λενε για την αιωνια πολη?εκει λοιπον κανει τα βηματα της τωρα και μια φιλη μας…Βλεπετε
χορτασε τα ντοπια και ειπε να ξενιτευτει λιγακι..Οχι πολυ μακρια μωρε,ισα με εδω διπλα..ενα τσιγαρο
δρομο που λεμε…Να δει τον κοσμο αλα ιταλικα.
  Χαζευοντας που λετε,εγω ομως δεμενος εδω αλλα ελληνικα, εκει αναμεσα στα δορυφορικα του πιατου
 να σου μπροστα μου και ενα RAI ταδε…Εκτακτο ανακοινωθεν σου λεει…μια ελληνιδα εφερε τα πανω κατω…
για την ακριβεια τα στραβα στα ισια τους…Ενα πυργο ειχανε να περηφανευονται αυτοι οι Ιταλοι και να τον
εχουν αξιοθεατο για να τραβανε τουριστες και λεει βρεθηκε μια δικια μας και τον ισιωσε.
Ειχε ακουσει που λετε οτι παλευανε
χρονια να τον κρατησουν ισιο,ορθιο και πηγε να βαλει ενα χερακι να σωσει καπως τα πραγματα.Τους
χαλασε τη δουλεια ομως τωρα και αντε να ξαναστραβωσουν κανενα αλλο πυργο οι ιταλιανοι να τον
βγαλουν και καρτ ποσταλ…Αμεσως σκεφτομαι τη δικια μας εκει,βγαζω κινητο και παιρνω τηλεφωνακι.
"Λυδια…?ελα μ’ακους?ειναι και μια αδριατικη που μας χωριζει,μη πεσουμε σε καμια φουσκωθαλασσια
και δε σε πιανω…πηρε κατι τ’αυτι μου..και της εξηγω το και το…Και γελωντας μου λεει…"Και καλα τι με
ρωτας?Δεν καταλαβες?Εγω ημουν…μυαλο θελει?" Σιγα ..λεω… "καλα καλα..περιμενε και οταν επιστρεψω
θα δεις…εχω και αποδειξεις!!! "
   Η Λυδια ισιωσε τον πυργο..εχει και αποδειξεις!Αντε να δω και γω  μαζιμε σας τι καταφερε παλι εκει στα ξενα…
Λετε αληθεια να χαλασε τη δουλεια στους Ιταλους? 🙂 Παντως μου ειπε πως περναει υπεροχα εκει,γυριζει σε
πολλα ομορφα μερη της χωρας και βγαζει πανεμορφες,εκπληκτικες φωτογραφιες…
   Ολοι οι φιλοι της εχετε τους χαιρετισμους της και την αγαπη της…Και δε σας ξεχασε…
Για την ωρα εγω ακουγοντας το ποσο ομορφα περναει..εκανα το δωματιο,δωματιο των στεναγμων.. χαχαχα..
Αντε να δουμε ποτε καποιοι απο μας θα μπορουν να κανουν τα ονειρα τους για ταξιδια πραγματικοτητα…
 
 

4 responses to “Αιωνια Πολη…Πιζα…Σιενα…Φλωρεντια…

  • demima

    Καλημέρα! και καλά ταξίδια! έστω και του νου…Αναμένω τις αποδείξεις της Λ.

  • sugar

    καλημερα :)) ειναι ομορφα στα μερη που βρισκεται η φιλη μας….και ….ολα να τα περιμενεις απο τους δαιμονιους ελληνες χαχαχχα!!περσι σε εκεινα τα μερη και περασα υπεροχα!! ναναι καλα και περιμενουμε φωτο.!!

  • Tom

    Καλημέρα Geo!Στο επόμενο τηλεφώνημα δώσε τους χαιρετισμούς μου στη Λυδία!απλούς χαιρετισμούς, ε? …χωρίς να υπονοώ κανενα ιταλιάνικο πουκαμισάκι ή δωράκι! χεχε!

  • iannis

    Καλησπερα Geo εστω και με καθυστερηση!!!Υποχρεωσεις…βλεπεις…εφημερειες!!!Καταπληκτικο..ταξιδι!!!την ζηλευω..την Λυδια..Υπεροχες και οι τρεις πολεις οπως ολη η Ιταλια..εξ\’αλλου…

Σχολιάστε

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

yannidakis press

το yannidakis live στα καλύτερά του έφτασε ως το wordpress

**Lydia`s moments**

Ο δρόμος των χεριών

Steam Rock Fever's Blog

Cause hope lives inside alive hearts!