Αγαπη ειναι….

Αγάπη είναι,
να θες τον άλλον έτσι όπως είναι,
και να πιστεύεις πως
για σένα είναι το ιδανικό.

Αγάπη είναι να λες στον άλλον
όπως είσαι μείνε
και όχι να του λες για μένα γίνε
ρούχο δανεικό

Αγάπες σαν κι αυτές
δεν είναι αληθινές
να γίνω κάτι άλλο μη μου λες.
Είμαι αυτό που είμαι και
δεν πρόκειται ν’ αλλάξω για κανένα.
Είμαι αυτό που είμαι και
μ’ αρέσει έτσι όπως είμαι ακριβώς.

Είμαι αυτό που είμαι και
δεν πρόκειται ν’ αλλάξω ούτε για σένα,
Έτσι έχω μάθει να αγαπάω κι αν σ’ αρέσει
εκεί καλώς.

Γιατί αυτό που είμαι
είν’ η αλήθεια
Αυτό που είμαι είν’ η ζωή μου
Αυτό που είμαι σ’ αγαπάει
Αυτό το τίποτα το κάτι,
αυτό  είμαι εγώ,
εγώ…

Αγάπη είναι,
ν’ ακούς αγγέλους να σου τραγουδάνε
Θεούς και δαίμονες να σου μιλάνε,
λόγια μαγικά.
Αγάπη είναι να έχεις όλα αυτά
που δεν υπάρχουν και να αφήνεις
όλοι οι άλλοι να ‘χουν πράγματα υπαρκτά.

Αγάπες σαν κι αυτές
δεν είναι αληθινές
να γίνω κάτι άλλο μη μου λες…


7 responses to “Αγαπη ειναι….

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    καπου διαβασα πως…. δεν εχεις "χερι" για να γραφεις……….θα διαφωνησω μαζι σου….σημασια εχει να ΝΟΙΩΘΕΙΣ …. να ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ και να ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ εκει που πρεπει αυτα που λες….ακομα κι αν ειναι αλλωνπολυ ομορφοι στιχοι….καλο σου βραδυ

  • geo

    Με \’πιασες ..χαχαχαχ….ναι…αλλα οταν κατι σε εκφραζει ειναι και κτημα σου πιστευω…απλα…και ενα ομορφο λουλουδι παντα στολιζει ενα χωρο,δε συμφωνεις?¨:)

  • geo

    το κανεις..οχι οτι ειναι..να το διορθωσω..🙂 πνευματικα παντα ισχυει η ιδιοκτησια,συμφωνοι..🙂

  • Υπήρξα

    οκ μ` έπεισες.Την επόμενη φορά ολη η φλεμπέ μπανάνα δική σου:Pkι αφού το καλύτερο φιλαράκι του κόσμου για μένα .είσαι εσυσ`αγαπώ όπως είσαι Και για του λόγου το αληθές για χάρη σου θ`ακουσω και Πανταζήhttp://www.youtube.com/watch?v=zAMSiRqPfzg

  • geo

    Σιγα εσυ!Θα μας κρεμασουν και κουδουνια και θα φωναζουν "Λιζαααααααα….μπανανα…" χαχαχαχαχαχαχ….παντως αν και δεν ειμαι φιλος γενικα,εκεινη η ροδοκοκκινισμενη μπανανιτσα σκετη προκληση ηταν,να μην πω κολαση…Την επομενη φορα λοιπον,θα το θυμαμαι…🙂 ορεξη για γλυκο να εχεις μονο… "Μεινε οπως εισαι μην αλλαξεις τιποτα,εγω ετσι σ\’αγαπαω…"ταδε εφη Λεπα…το δανειζομαι..ετσι?🙂

  • 300

    ΠΟΙΟΣ ΈΡΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΥΤΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΣ ΓΕΝΙΚΑ….ΠΕΣ ΤΟΥ ΤΗΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΑ ΡΟΚΟΞΥΛΟ ΣΤΟΝ ΚΛΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΟΜΠΟΥΜ..!….Γειά Σου Μεγάλε…………………………………………………………………………………………….Όσο για την Αγάπη..ΑΜ ΘΕΛΕΙ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙ ΤΟΤΕΣ..!….Cu..Geo……………

  • geo

    Να\’σαι καλα φιλε μου 300…αλλα σορρυ παρεηγησις…🙂 φιλος της μπανανας εννοουσα ,γενικα…του γλυκου ειμαι,μην παραξηγηθω..😉 Οσο για την αγαπη…αγαπας ειτε στριβει ειτε δεν στριβει…εμ,ετσι ειναι αυτα…ψυχοβγαλτικα… cu…300………..

Σχολιάστε

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

yannidakis press

το yannidakis live στα καλύτερά του έφτασε ως το wordpress

**Lydia`s moments**

Ο δρόμος των χεριών

Steam Rock Fever's Blog

Cause hope lives inside alive hearts!

